czwartek, 13 października 2016

Dziecięcy exploding box pełen stempli


Witajcie!

Pamiętacie, jak ostatnim razem, przedstawiając Wam mój boksik ślubny, o ten tutaj, obiecałam Wam, że pokażę, iż nasze zestawy stempelki nadają się nie tylko z okazji ślubu?
Tak,tak, więc w związku z tym dziś prezentuję Wam również exploding box, lecz tym razem w wersji dziecięcej!
Jego krótką zajawkę widzieliście już zapewne z okazji naszego 
 gdzie serdecznie zapraszam! Tym razem mam do zaprezentowania znacznie więcej zdjęć i detali, a także kilka słów o tym, jak to cudo powstało!

Zapraszam do oglądania!

Tym razem postanowiłam sama stworzyć bazę od podstaw, gdyż urzekł mnie wzór jednego z papierów, który wydawał się wręcz idealny na stworzenie pudełeczka... Niestety nie było to takie proste, gdyż arkusz ma wymiary nieco większe niż 30 na 30 cm, a mi zależało na wyśrodkowaniu wzoru. Z pomocą przyszło mi gotowe pudełko Latarni Morskiej, które... odrysowałam na papierze wykorzystując niczym gotowy szablon!



Wieczko zaś próbowałam zrobić sama, bez odrysowywania i nie przewidziałam, że papier scrapowy będzie o wiele cieńszy niż tekturka, przez co będzie ono luźniejsze. Postanowiłam jakoś temu zaradzić poprzez wklejenie dodatkowych koronek od środka wieczka. To nie tylko je zwęziło, ale też sprawiło, że pudełeczko wygląda na prawdę uroczo!



 Jako ozdoby wieczka użyłam nieco gotowych, jak i ręcznie robionych kwiatów, listków, mieniących się kryształków i półperełek (te dwa ostatnie koniecznie przyklejajcie na klej, nawet jeżeli mają własny... bez niego odpadają nawet te z najlepszych firm), a także świetnego, okrągłego stempelka z napisem: "witaj na świecie maluszku"! Umieściłam go na tekturowym kole, które wypełniało tę oto rameczkę. Bardzo przypadł mi do gustu, szczególnie te przeszycia dookoła niego. Postanowiłam wykorzystać je jako motyw przewodni również wewnątrz pudełka...


Jeśli zaś chodzi o wnętrze, zobaczcie co kryje się w najważniejszym miejscu w pudełku!!!


Maleńkie, śnieżnobiałe buciki robione na szydełku i odpowiednio utwardzone, aby zachowały swój kształt, to właśnie kryje wnętrze! Buciki nie są zamontowane na stałe, można je wyjąć i powiesić w pokoju dziecka jako ozdobę, bądź też jako pamiątkową dekorację na choinkę ;)
Uwielbiam aniołki z włóczki na choinkę, a to jest jak najbardziej w ich stylu!



Podium dla bucików i mocne usztywnienie całej konstrukcji stanowi piękna ażurowa rameczka, której podobne wykorzystanie możecie podpatrzeć we wcześniejszym poście  Romy, o tutaj!
Wszystkie elementy na ściankach w kolorze mocnego różu nawiązującego swą barwą do kwiatu z wieczka są wycięte z papieru firmy LemonCraft "Everyday Spring 03". Jest on dwustronny, lecz to ten wzór przypadł mi do gustu i mam nadzieję przedstawić go Wam w jeszcze innej odsłonie, która w pełni pokaże jego potencjał ;)
Oczywiście pod każdą z serwetek na ściankach pudełka kryje się kieszonka na pieniężny upominek.


Zauważyliście to? Wszystkie banerki z napisami mają tym razem przeszycia! To jest to, o czym wspominałam wcześniej! W ten sposób upodobniłam je do stempelka na wieczku :)
Zrobiłam to w dosyć prozaiczny sposób, za pomocą cienkopisu i linijki ^ ^"
 Tym razem użyłam też nieco innego zestawienia napisów, lecz wciąż korzystając z tego samego zestawu stempli co wcześniej, czyli zestawu napisów nr. 3. Udało mi się to, ponieważ do wyboru mamy aż siedem różnych możliwości, a ja potrzebowałam jedynie 4. Oto które wybrałam:
"na słodkie zachcianki",
"na marzenia do spełnienia",
"na super brykę",
"na podróże małe i duże".

Zobaczcie jak stempelki prezentują się na zbliżeniach!





To już wszystko na dziś! Mam nadzieję, że Wam się podobało :)

Pozdrawiam serdecznie,
Wasza Agnieszka - Erita

DT Agnieszka

Materiały, których użyłam w pracy:

  

4 komentarze:

  1. Piękne kolorowe pudełko! Buciki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Buciki też mnie urzekły, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się trafić na podobne i coś jeszcze z nimi stworzyć. Są wprost idealne na takie okazje a do tego mogą być czymś więcej niż tylko dekoracją pudełeczka.

      Usuń