sobota, 1 października 2016

Kreatywna Uliczka - gościnnie w naszych progach!



Mam na imię Agnieszka, jestem bardziej znana jako
Kreatywna Uliczka.
Mieszkam w pięknej okolicy w otoczeniu lasów i rzek. Jestem mamą i żoną. 
Scrapbookingiem zajmuję się już parę lat. Uwielbiam GO! Dzięki niemu przekazuję emocje i uczucia, zatrzymuję wspomnienia i sprawiam ludziom radość. Wspomnienia i fotografie, to najważniejsze, co nam pozostaje.
W scrapbookingu uwielbiam wszystko. Bardzo lubię tworzyć coś od podstaw, z niczego. Wymyślać koncepcję pracy, dobierać papiery i materiały, być częścią i jednocześnie obserwatorem procesu tworzenia. Najczęściej tworzę albumy i kartki, ale w moim zaciszu powstają również inne rzeczy...
Jak tylko zobaczyłam tekturki od razu wiedziałam, że z ich udziałem powstanie tag.



Można go wręczyć zamiast kartki, może być dodatkiem do większego prezentu.
Bardzo lubię robić tagi :).


Tag powstał w moim ulubionym stylu. Najpierw wybrałam papiery i dodatki.
Później ułożyłam z nich kompozycję. Następnie wzięłam 2 rameczki, które skleiłam ze sobą. 
Do ramek dobrałam napis "Love". Kompozycję wykończyły kwiatuszki i listki.


Użyłam tekturek dostępnych w sklepie:



Pozdrawiam!
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz